Alla inlägg den 24 februari 2008

Av doris mikko - 24 februari 2008 11:26

Vaknade vid 07.00,tittade ut...0h YESSS! Det snöa! Bästa hemkörar vädret ju!

Men varför vaknar jag tidigt tidigt här, men hemma sover jag till typ 9-930, o då tvingar jag mig upp? Vill ju vakna tidigt o njuta av ledighet på helgerna.

Värdfolket här går igenom säckar med kläder som dom packat förut o nu går de igenom dem igen....?+Fattar noll. En del ska med, en del slängas, en del till Röda +. Prova de kläderna gör hon oxo...Vah vad effektiv packning. Ska ju ta med så mycket min bil rymmer. Just ja! Köpte en plattskärm igår på ON-OFF, endast 1899 kr! OOO nu vill jag hem! Kanske jag låssas gå o se till bilen o så drar jag hem, med min skärm då. Bytte till mig 2 Triss, men nääe då, 2 niter gånger 2!

Vad enkelt det blir o ha dessa värdfolk i stan, bjuda dem på mat när det kniper....eh.. det blir kompliserat, den ena tål inte minsta gnutta mjölk, inte ägg, har överkänslig hy,den andra är diabetiker, är ev. gluten alergiker o ev. oxo laktos intolerant......äh, jag ger dem en peng så kan dom äta själv, o köpa kattsand till kissarna. Jaja det blir nog bra!

OOOO hjääälp! Klockan är redan kvart i 12! Skulle ju iväg senast  kl 1 ju!1 BY BY


Ovido - Quiz & Flashcards