Alla inlägg under december 2009

Av doris mikko - 23 december 2009 11:59

Här är jag som 2-åring med min mommo Matilda och min storebror.

  Jag har väntat och väntat på ett barnbarn som är lik mig...och nr 6, tycker jag själv iaf liknar mig!! På just denna bild är hon inte så lik mig. Hennes mandelformade ögon har hon efter sin änglamommo.

Jag önskar alla en riktigt mysig,trevlig,härlig och fridfull

GOD JUL o GOTT NYTT ÅR!  

Av doris mikko - 5 december 2009 21:33

Middagen med födelsedags tårta är nu avnjuten, gästerna har jag kört hem. Mannen fyller år idag men han jobbade ända till kvällen, så vi firade dagen utan honom.

Idag shoppade jag faktiskt 3 tröjor och ett par jeans...till MIG! Såg i garderoben att jag nästan bara har T-shirts och linnen..det var ju sommar och varmt en gång i tiden..

Nu lite färska bilder:

  

Stolt mormor med pojkarna.

 

 

Storebror fick agera modell.  

   

Färskingen Malte

 

Julaltanen och sist den glada laxen Noa! 

    

Ovido - Quiz & Flashcards