Direktlänk till inlägg 5 december 2009

Killarna i stan

Av doris mikko - 5 december 2009 21:33

Middagen med födelsedags tårta är nu avnjuten, gästerna har jag kört hem. Mannen fyller år idag men han jobbade ända till kvällen, så vi firade dagen utan honom.

Idag shoppade jag faktiskt 3 tröjor och ett par jeans...till MIG! Såg i garderoben att jag nästan bara har T-shirts och linnen..det var ju sommar och varmt en gång i tiden..

Nu lite färska bilder:

  

Stolt mormor med pojkarna.

 

 

Storebror fick agera modell.  

   

Färskingen Malte

 

Julaltanen och sist den glada laxen Noa! 

    

 
 
eve

eve

5 december 2009 22:00

Äntligen lite nytt! Tack för maten!

http://www.nueva.blogg.se

 
Ingen bild

nina

5 december 2009 23:36

vad är det för lappalainen mössa?

 
Ingen bild

dorkan

7 december 2009 13:45

en tant här på jobbet har sytt till sitt barnbarn som är 6 år,i Tyskland (eller nånstans därborta) hon ville se hur den passar ett barn....P provade också

 
Ingen bild

surran

11 december 2009 12:05

Ja vad trevligt att du skriver igen, inte föra att jag själv är så flitig..... jaså, jag undrade också över mössan, tänkte att det var din ny extra aff. idé :-) Fina bilder

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av doris mikko - 4 december 2011 18:26

Den här bilden tycker jag inte ska vara på FB, därför krånglade jag in den på min bloggsida som jag besöker varje år...Den verkar också ha gjorts om så det är krångligt krångligt...eller är det jag som tappat minnet...           60-år...

Av doris mikko - 12 december 2010 17:55

Om man skriver stort så behöver man inte skriva så mycket. Idag hade jag två barnbarns pojkar här. Det gick hur bra som helst, den lille har inte varit ensam hos mig  mer än en gång tidigare, så hans mor ville träna honom (sig själv tror jag iaf) ...

Av doris mikko - 2 oktober 2010 12:16

Kaffe med grädde är min nya passion! Undrar vad doktorn säger om det på måndag...hmm..han ville ju prata om motion, rökning, kost och VIKT!! Gaah! Men jag är ju 50 + och gör som jag vill...eller.. Nu drack jag iaf upp mitt kaffe med grädde. Nyss ...

Av doris mikko - 25 september 2010 19:46

Äter lever med bacon och gräddsås, helt underbart gott! Jag har ätit lågkolhydratiskt i ca två veckor nu, tack vare döttrarna som började med detta! Vikten tror jag inte har minskat men jag känner mig inte uppsvälld och gasig som tidigare. Lätt var d...

Av doris mikko - 12 april 2010 21:15

Fantasin och orken tryter just nu (har kämpat med e-legitimationen i ca 1 timm utan att lyckas få  den att funka) så jag sätter in lite färska bilder på ljuvliga saker! Liv är Noas stora stöd i livet..   Se vilken vacker flicka farmor har!!   mi...

Ovido - Quiz & Flashcards