Alla inlägg under september 2010

Av doris mikko - 25 september 2010 19:46

Äter lever med bacon och gräddsås, helt underbart gott! Jag har ätit lågkolhydratiskt i ca två veckor nu, tack vare döttrarna som började med detta! Vikten tror jag inte har minskat men jag känner mig inte uppsvälld och gasig som tidigare. Lätt var det också att ändra, bytte bara potatis/ris/pasta mot brocoli/grönsaker eller som nu inget! Trodde aldrig att jag kunde avstå den heliga potatisen! En macka tar jag på morgonen på jobbet sen inget mer...det saknar jag lite..

Jag har börjat få energi också, ids städa-ommöblera mm. Det kan ju också bero på att min Levaxindos minskats ner lite, känner mig mer i nuet nu. Med för hög dos har jag kännt en innre stress/oro och har  inte kunnat njuta av stunden man är i....rätt dos är väldigt viktigt för att må bra :)

Jag tar även "snarkspray" innan jag lägger mig, också den verkar verka! Är inte så dimmigt trött när jag vaknar. Snart är allt konstgjord andning med mig, hahahaaa!

 

Lite "gammla" bilder! Det tog tid innan jag fick in bilderna...hade glömt hur man gör...

                        

Ovido - Quiz & Flashcards