Alla inlägg under april 2010

Av doris mikko - 12 april 2010 21:15

Fantasin och orken tryter just nu (har kämpat med e-legitimationen i ca 1 timm utan att lyckas få  den att funka) så jag sätter in lite färska bilder på ljuvliga saker!

Liv är Noas stora stöd i livet..

  Se vilken vacker flicka farmor har!!   miiiiiiiiin!

pimpel med pro i saivo

 


jag i pimplartagen i Lapp Orten

                

      STf i Abisko, huvudbyggnaden                       

  Såna stugor kan man också hyra .......lite dyra      

Av doris mikko - 3 april 2010 11:48

Min andra påsk i stan, vad jag minns. Luungt och skönt   iaf! S-vall familjen kom igår em, lilla Liv(et) var stor, precis 7 månader.

Övriga är dels i Parakka o Luleå.

Fört över några bilder...men jag såg ju bara nr så jag fick välja på måfå...

En vacker söndag i mars  var Elias hos mig, han lekte med boll i snön (snöboll?)

  En fredag-lördag i mars var Noa hos mig. Vi tog ett bad tillsammans.

  Sen blev det långfredag och då kom Liv till oss, precis på sin 7-månaders dag!   ja...hon har ju familjen med sig...   Lite måste man toka sig när det är påsk o allt!!  

Ovido - Quiz & Flashcards