Alla inlägg den 6 februari 2008

Av doris mikko - 6 februari 2008 19:36

Jah, nu blev det så igen! Jag blir såå arg! Hade skrivit mycket, skulle sätta in bild....puts väck! Går det att idiot säkra denna dator!

Kunde igår men idag har jag ÅM..nånting (ålders relaterad minnesförlust).

Mitt blodtryck tål inte detta mer!

Ja ja..ska till byn iaf, tar med lillemannen, han får dra ner medelåldern där, (54,4 år) sen livar han upp stämmningen lite, fast jag fattar inte att far går o lägger sig typ 45 minuter efter att vi kommit, o att mor slumrar i sin sneda fåtölj framför nån urdålig film på tv....? Själv slocknar jag inte "förän" vid 20 snåret..helt däckad...kan det vara lantluften..?

Har fått beställning på klippning av 82-åringarna. Den ena brukar sitta med spegel i handen vid klippningen, får inte bli för kort eller långt, pedantisk när det gäller håret.

Fick föresten namnsdags grattis från stora barnbarnet idag! Visste inte att jag hade det ens. Hon kollar varje kväll i sin almanacka, vem som har namnsdag dagen därpå.

Nu Måste jag duscha! Skulle det igår...men men...duschade ju i söndags, jag klarar mig!

Ska nu för sista gången, få in min bild på raringarna som inte finns här.

Ovido - Quiz & Flashcards