Alla inlägg den 6 januari 2008

Av doris mikko - 6 januari 2008 20:02

Först: Jag är arrrg! Skrev ett skit långt inlägg, satte in en bild, å allt bara försvann!!VAH!! J-A dålig dator!!

Nå, får prova igen (det var nog bildinsättningen som förstörde allt)

Imorron börjar årets rutor gälla, dag ut dag in, vecka efter vecka, hoppa efter andras tycke....jag VILL inte! Har bestämt mig för o vinna typ 7 mille! Då ni! Ny bostad,sluta jobba åt andra, resor, ny bil, hjälp till behövande barn (sen är dom nog slut).

Denna vecka är inte helt inrutad, ska vara ledig tisdag em, köra 4 tjejer till tåget, sen hem o gråta nån timme, samtidigt göra minröjning hemma. kommer att vara ödsligt i flera dagar, tills man vänjer sig o blir bortskämd med  lugnet igen. Det är inte helt kul att ha ca 140 mil till barn o barnbarn, men man har ändå anpassat sig till det, brukar höra deras röster i huvudet (ej psyksjukt) o se dem i aktion i fantasin. Förr tyckte jag att blotta tanken att ha barn o barnbarn låångt borta var oaksetabelt, men men, man vänjer sig. Skulle aldrig falla mig in att förbjuda barnen att flytta. Vi träffas ju flera ggr/år. Dom var då inte blyga ens när de kom, tjejerna!

En kille har jag i stan,iaf, som saknar bokstäver (hör du det,mamman!) Honom ser jag minst 1 ggr/v. ibland vill jag bli liten igen, bo hemma i byn, inte ha ansvar, inga större bekymmer, inga rutor att gå i. Tog en bild, som minner om tiden där. Provar få in den.


Ovido - Quiz & Flashcards