Alla inlägg den 28 juni 2009

Av doris mikko - 28 juni 2009 20:55

Lyckades ta videobilder med min kamera (!) skulle sen trycka in dom här..meen det gick inte! Fick inte vara så stor bild..skitt också. Nästa gång ska jag bara filma nå´n sekund på sprattel Noa!

Så har Festivalen med stort Fpasserat. Varmt och fint väder har det varit. Fredag var jag in en snabbis på dan, hämtade Elias, som jag passade några timmar. På kvällen åkte jag till min plats bakom stängslet för att lyssna på Jerry Wiliams! Tyckte inte han var i sitt esse...kanske trött eller sjuk..men jag tyckte inte det var vidare medryckande. Var även en sväng runt det nya: dansbanan med Arvingarna...där var jag inte länge, men det var fullsmokkat på dansbanan! Populärt med mogendans!

Sedan på lördag hämtade jag Noa för promenad...lyckades vara ute 1,5 tim, sen fick jag ruusa hem till mamman! På kvällen kom Noa med mamma och kusin Elias för att sova här, pga Festivalen med stort F.

Nu lite bilder, men utan en sprattlande Noa.

i hatten en festivalsfredag...


första besöket hos gamm-mommo/moffa..4-generationer

Ovido - Quiz & Flashcards