Alla inlägg den 15 februari 2009

Av doris mikko - 15 februari 2009 09:54

Godmorgon! Kl är "bara"9.55, så tidigt brukar jag inte sitta vid datorn. Jag tog bilder nu i dagsljus, för i mörker igår blev dom inte bra.

Gäst/lek/extra tv rummet har en turkos fondvägg, svagt turkosa övriga väggar och numera turkosa gardiner också! Datarumms fonden har också blommor i turkos-nougat nåt..med beige-nougat melerad bakgrund, svårt att hitta rätt gardin dit! Tipps!!??

Stora CLOWN BILDEN i förra inlägget har inte jag satt dit! Är nog vännen Coreal Foto Shop som mixtrat dit den!

Nu till dagens bilder, förhoppningsvis i ett ex/bild.

Den vackra tv:bänken är fortfarande med...

Inte helt rätta färgerna, blommorna är lite mer turkosa.

Bildbevis! Jag har badkar!


Hyllan jag fått ärva av Lilleman, passar precis, även färgen, för badrummet har grå tapet och golvet har småstenar som mönster.

Nu ska jag påbörja matbrödsbaket, sen iväg och sy färdigt ark nr 1, (2 st kvar att sy sen).

*PS, nu tog jag bort några köksbilder (tack för tippset Peka!)

Men den stora clownbilden ser jag inte när jag regiserar.....bara när jag öppnar den riktiga sidan...spöken här också ...??

Ovido - Quiz & Flashcards