Alla inlägg den 8 februari 2009

Av doris mikko - 8 februari 2009 16:35

Nu har det hänt igen!! Jag skrev en lång historia, som sen försvann!!!

aaaaggghhh...vad man blir arg!

Jag skrev lite om flytten, att den var jobbig-besvärlig-rörig....det är väl åldern igen.

Nu är mycket på plats, men mycket återstår också. Fick upp gardiner igår, alla utom datarummet, som har en lite grillig fondvägg (en del kallar det modernt) så ingen gardin passade hit. Tog också bilder som blev suddiga, för batteriet behövde laddas. Jag står inte ut med att inte ha allt färdigt här hemma! Vill helst vara hemma minst en vecka och göra iordning, så man kan börja njuta av hemmet, där jag känner att jag kommer att trivas (tills man vill ha nå´t ännu bättre...) Bilarna startar inte pga kylan, och inga motorvärmare/garage har kära KBAB gett oss....dom har väl som princip att inte dela ut nå´t förrän efter någon vecka typ!

Till mitt dagjobb kan jag promenera, men mitt kvällsjobb blir värre, det är lite väl långt dit....jag har 3 arkar och en madrass att sy nu denna månad....gulp!

Jag har kokat ärtsoppa idag! Då har man mat till 3-4 middagar framöver (inte isträck).

Nu hör jag att min sjuka man kokar kaffe. Han är hostig och febrig mm.mm.mm.mm...........och allt vad det innebär när en man är SJUK! Ni som vet, ni vet!

Hejdå. Ska skriva snaaart igen.

Ovido - Quiz & Flashcards