Alla inlägg den 14 februari 2009

Av doris mikko - 14 februari 2009 19:18

Såja, nu satte jag in lite bilder, det är inte lätt må ni tro, inte på denna dator, där Coreal Foto Shop spökar. När jag satt in bilderna, dyker Coreal upp, går inte ens att kryssa bort, nädå, man måste stasrta om datorn, då blir man av med eländet.

Nu börjar jag vakna upp ur inre-stresskomat! Den har nog varat från januari till nu (flytten var värst psykiskt) trodde inte att vi fixar det, det var såååå mycket som skulle packas-slängas-bäras-placeras så  usch!

Nu är det lite smått o gott som ska upp på vinden-spikas upp-flyttas om-tapetseras-målas-köpas......men det finns ju gott om tid till det...bara det blir av är jag nöjd.

Idag träffade jag mina döttrar o lilleman som jag inte sett på evigheter, känns det som, för jag har dag jobbat o kvälls jobbat som en arbetsnarkoman sista veckorna. Jobba kvällar ska jag nog nå´n vecka till, sen får det vara nog! Vi var på Marknaden idag, det var kyligt men soligt. Köpte bara sockar-godis och kokkosb toppar. Lilleman tog jag med hit hem, det är första gången han är här ensam (utan mor&far) Han bara var, som vanligt, inget väsen, inget bråk, han satt vid datorn, lekte lite, lös med ficklampa-rulla med data stolen och ÅT i massor!

Nästa helg åker jag o lilleman till byn och hämtar hem hunden. Då fyller min far också år, hela 84!

Nu till det spännande momentet med BILDER!


Del av Tv rummet (det som ser ut som ben är mina nya kuddar)

Den moderna tapeten(!?) Väggarna är inte grå(tyvärr) utan nougat nå´t.

Köket, mörk bild trots lysrör!


äsch..köket igen (hurtarmanbortbildhär????)


ooohh my gadddd

Hallen då...inte färdigt än, men sitt bänken är för gravida personer.

Hej då!

Nu hittade jag bilden som skulle vara istället för alla köken!

Gardinerna är av mode anno -1980!

Ovido - Quiz & Flashcards