Alla inlägg den 12 juli 2008

Av doris mikko - 12 juli 2008 22:10

Jag glömde ju informera om mitt senaste fynd..en äkta Stokke Orginal, 400 kr, som ny!

Sätter in en bild på den också. Den kan även jag sitta i, så jag når bordet.

Av doris mikko - 12 juli 2008 20:32

Skönheter på beatchenFyra saker som gör livet meningsfylltBlivande stjärna!En riktig singstar!Har börjat planera min semester nu. 28 juli brakar den loss! Har ännu 2 tunga-arbetsamma jobb veckor kvar, sen är de flesta andras semester slut (stackrarna) därför vill jag ha sen semester så min pågår längst inbillar jag mig.

Nå, har planer på en resa söderut, först till Sundsvall eller Sörberge som det heter, strax utanför Timrå. Åker dit några da´r, sen bila med son o hans sambo till Göteborg, blixtvisit 3-4 dar. Sambons syster bor där sen ett halvår. Finns ett JÄTTE köpcenter i Sundsvall, Birsta eller nåt sånt, med ca 80 butiker! Ja, ok, jag har ju inte såå mycket stålar så det räcker till alla dessa butiker, men jag ÄLSKAR att gå runt o titta o titta o titta! (undrar varför min sambo inte gillar tittshopping...?)

mina sör-barnbarn har nu farit hem efter 2 intensiva veckor här i Norr, men det var som vanligt sorgligt, trösten var att dom längtade hem.

Jag träffar dom igen om nå´n vecka, kul!

Idag hade jag Norr barnbarnet hos mig. Vi var ute med hunden-på stan-lekte vid fontänen-åt glass-fikade på Folkets Hus-hälsa på min syster (som åxå var barnvakt)-åt palt- tvätta i tvättstugan o bajsa i TOA stolen! Han är hur lugn o lydig som helst, fast hans mamma inte märker det, inge fel med den ungen inte.

Nu ska jag sätta in lite bilder på alla hjärtegrynen.

Alla komentarerna jag skrev för varje bild kommer ju inte med!! Grrrrr

Bild 1: Skönheter på beatchen

Bild 2: Festivalkvällen, ensamma med mommo, som tycker dessa 4 ger mening åt livet!

Bild 4: Blivande popp idol

Bild 5: Singstar Mästaren

Ovido - Quiz & Flashcards