Alla inlägg den 29 maj 2008

Av doris mikko - 29 maj 2008 14:42

Glömde en speciell bild...nybäddat på Hotel Belle!

Så såg det ut varannan dag, när sängkläderna byttes....

Av doris mikko - 29 maj 2008 12:58

Kom hem inatt vid 00.15, efter att ha startat 11.30 (10.30 sv.tid)från Turkmenistan med buss.Sitter nu hemma efter en toppen semester! Sol-bad-promenader o MAT i massor! God dessutom. Tom. mannen tyckte det var gott, allt utom LÖKEN som fanns med i allt. Han har oxo för första gången i sitt liv ätit kycklingsallad! Det ni ungdommar...hitta en sån man om ni kan!Vi har ätit massor av frukt o grönt o mått mycket bra av det, kännt mig pigg som i unga dar!

Var på flodbåt tur en dag, tog taxi till ett berg med en gammal fästning, gått på bakgator o sett lite av vardagslivet där (hönor som springer lösa mm o allt skräp som göms där). Värmen blev hetare för varje dag, sista dan känndes nästan olidligt varm ca +35 i skuggan.

Känns inte som jag "landat" i verkligheten ännu, törs inte gå ut (kanske mina psykfobier...?) Provar nu för andra gången sätta in nåra bilder. Vill byta en sy-kurs mot en data-kurs...någon?? Vet ännu inte hur jag får in bilderna, ibland går det o ibland inte, blodtrycket höjs iaf varje gång.

Var ner till källaren o boka tvättstuga nyss....jag VÅGADE!

Nu vill jag träffa en viss 3 åring o föralldel en 21 o 24-åring med!

Bilderna

1: synen från balkan...gulp..

2: vår strand..het o härlig

3: gatan framför hotellet



Ovido - Quiz & Flashcards