Alla inlägg den 11 maj 2008

Av doris mikko - 11 maj 2008 20:18

Ja hejsan!

Snart är det dags1 Resan ni vet. Känns lite nervöst, inte resan men tänk om man glömmer nå´t viktikt! Typ cigg eller kreditkort eller BILJETTEN!

eller komma försent till flyget eller köra fel i Luleå....

-Nå, hojja, det ordnar sig nog.

har varit till byn, lämnat hunden på kurorten (tur att en hund klarar sig själv) hundpassarna är inte såå pålitliga mer..dom glömmer-ser dåligt-hör dåligt...VAAHH???HÄÄÄHH? Men rara som små barnbarn ju! Sen krilla vi hos surran, jätte mysigt, härligt grillväder, korvarna blev nästan kallare PÅ grillen där ute. Men vi klarade det! Gott blev det.

Kommer hem dagen då lilleman blir 3 år (tre ÅR..?)

Ska hitta en present där nere, sökte här i stan förra veckan, men inget lämpligt fanns. En liten pil-tavla, men den gav jag redan, han verkade ha så lite pyssel hos sin mamma.

Jag får samvetskval av att själv åka till solen o lämna övriga nära o kära här i snöslasket. Fast det BLIR sommar här med, jag loovalovalovar!

Hoppas vi är ett stort  tjejgäng till Festivalen. MA Nomminen kommer ju! Som en gommibåll gåmmer do dill baks dill maj! Oj, en o annan kille kan ju oxå slinka med i tjejligan. Tyckte det var så mysigt förra året, med sent kvällsbesök bak i staketet o lyssna på The Ark! Med sommar o sol (brrr)

Jag borde just nu stå i duschen (ni vet, jag har ju problem med det) men snaart ska jag tvätta mig, eller måste man det...ok jag går!

Hejdååååååå

Ovido - Quiz & Flashcards