Alla inlägg den 13 maj 2008

Av doris mikko - 13 maj 2008 19:36

Nu är väskan packad, bara att dra i snörknuten i morron vid 13-tiden!

(fast...tänk om nå´t viktigt glömms..äh, slutan nu dorkan!)

En sak som är märklig är: när man (jag) än ska vara ledig från jobbet, så är det just en stress-jäkt-händelserik-nyajobb period där! Veckorna innan går man i spinn, varvar upp,tokjobbar för att sen när ledigheten börjar komma  hem, stå i sin dörröppning, stirrar lite o falla framstupa raklång i hallen!! Så känns det iaf. Det tar 3-4 dar att varva ner igen.Samma blir det nog till sommar semestern, kanske man inte känner att man är ledig anars...Nå, skit i det, snart har man ju pension.

Roligt att ni out there, önskar oss lycka på färden, o kul att man inte kunde läsa nå´n ironi mellan raderna! TACK!

Jag kommer att höra av mig via sms då o då.

Alla har råd att göra resor (bara man blir av med de små liven, hehee)

Så ni som har en typ 6 mån. unge, har ju bara 19,7 år kvar innan ni kan boka en resa...ssssssss.

Nu måste jag duscha IGEN! Urk..i utlandet behöver man minsann inte det, man badar ju i havet,det är semester det, o håret klipper jag ultra kort direkt så det ser fräscht ut på håll.

Nä nu drar jag. Lev väl alla!

Ovido - Quiz & Flashcards