Alla inlägg den 25 december 2008

Av doris mikko - 25 december 2008 12:14

och laxmacka har jag precis ätit, sköljt ner med the. Gott! Funderar på att hämta mera, men bröden är i frysen, ids jag...?

Nu är glada julen slut slut slut.......Vi hade en riktigt mysig och lugn julafton. Jag handlade på fm. sen hem och bakade 21 bröd, sen gjorde jag iordning julematen: skinka-lax-prinskorv-köttbullar-rysk medvurst-rysk vitlökssalami-kalvsylta och så potatis förståss. Sen öppnade vi våra paket, jag fick ett guldhalsband med "midnatts solen" mycket söt! Jag gav 3 skjortor från JC, till mannen. Han frågade "vad är jc"? eeh.. sen fick vi....ööh...ööhh...frisk luft vid promenaden med hunden bortanför rondellen.


Nu ska jag byta sängkläder i gäst sängen, damsuga lite, packa in de sista julklapparna till småttingarna.

Jag har laddat med toa-papper, så nu kan tjej skaran komma!

  Nä..nu går jag till frysen efter bröd, det suger i tarmen fortfarande!

Ovido - Quiz & Flashcards