Alla inlägg den 4 december 2008

Av doris mikko - 4 december 2008 19:44

infrias snart! Tror det var förra nyårslöftet...eller förrförra...lovade jag att leta nytt boende.

Nå ja...jag klickade på "intresseanmälan" och vips fick jag en lägenhet, bv, 98 kv, 4rok,uteplats (ingen balkong),ytterkant, ca +500 i hyra........1/2 borde vi vara där.....ååååå vad jag ska rensa-rensa-slänga-slänga (hohooo surran, ge mig 2000 kr, så håller jag tyst om det). Har inte sett den ännu, vet på ett ungefär hur de ser ut. Då kan banbanen gå ut själv, vagnsban kan sova kvar i vagnen. Just ja, den ligger på Glaciären! Nära skogskanten.

Men hur blir man av med denna lägenhet..urk...vem vill ha en 3:a med gammal standard...nä föresten, VEM vill köpa en söt 3:a med jätte sött intimt kök, moderna retro tapeter, retro strömbrytare-senaste inom design modet, ja en mycket härlig retro lya, centralt och lungt område!!! HallÅÅÅÅ...nån....

Ovido - Quiz & Flashcards