Alla inlägg den 24 december 2008

Av doris mikko - 24 december 2008 13:43

Nu är det klart! Lägenheten är såld. Ääntligen! Jag har kännt inre stress av säljandet. Den jag tyckte skulle få köpa, fick det. Hon har bott här i huset som barn, och ville gärna hit igen. Nu känner jag julefriden och lugnet. Alla klappar (1 st ska köpas på fredag) och maten är inhandlade, ska bara baka mamma-bröd strax. Första gästerna kommer först i morgon kväll, så man hinner softa lite. Detta är andra gången i mitt liv, som jag inte är i byn under julen.....faktiskt känns det lugnare.

På lördag kommer stora gänget. Hoppas tåget är i tid, för den kvällen ska hela klanen träffas och äta tillsammans. Vi blir 10 vuxna och 4 barn. Det ska bli roligt.

Nu önskar jag er alla en riktigt

GOD JUL o GOTT NYTT ÅR!

Ovido - Quiz & Flashcards