Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av doris mikko - 20 oktober 2008 18:37

Bultet kommer från bakersta tanden. Fick tid i morgon...hade fått tid redan idag, men jag blev chokad o sa iieennäääj. Har ilat då o då i tandfa(fe)n, sen på lördag började det bulta o pulsera. Förra natten sov jag knappt, inte så ont men jobbigt, kunde inte lägga kinderna mot kudden utan jag fick halvsitta o försöka somna. Låg i tv-sovrummet o kolla filmer (bara skit förståss) hörde 01.30 hur det mullrade från gruvan, brukar bli lite orolig av det, känns som om det skulle rasera hela stan. Hoppas jag hamnar i koma inatt.

Vet ni att Folktandvården också har telefon som säger: tryck ett, tryck två..tryck fyrkant så ringer vi upp dig!!

Nu vill jag lägga mig raklång nånstans.

Hej då alla o syrran!

Ovido - Quiz & Flashcards