Alla inlägg den 6 januari 2009

Av doris mikko - 6 januari 2009 16:13

Hittade inga korsord till bakningen, så jag kollar liite på datan mellan bröden. Har gjort 17 bröd, 3-4 kvar att grädda.  2 råkade bli mörka(nästan svarta,pga datorn)  men mörkt bröd är nyttigt, säger min mamma!

SJ stal bara 1 extra timme av mina gäster! Klar bättring mot ankomsten hit.

Imorgon sätter det inrutade livet igång igen...jag som så gärna vill hoppa av karusellen, tänk att själv få bestämma sin dag, sin vecka, sitt år! Voj voj. Nåja, nå´t bestämmer man ju nu också, ex: vad jag ska äta-vad jag skriver här-när jag ska lägga mig....egentligen ganska mycket. Äsch..jag är bara lite låg just nu, som jag blir när tystnaden sänker sig här hemma, efter att det varit fullrulle i 10 dagar!  Just ja! Jag har ju en halväten stoor Marabouchoklad i bile! Den ska in!Nu vart det ett halvsvart bröd igen! J-a dator!

Såh..nu är baket klart!

Joxat med bilderna från kameran, fick in dom vid 3:e försöket. Fattar inte vad som strular! Efter bildinsättning blir datorn som galen, seg och typ sjuk! J-a Corel Foto Shop!



Vår stilla julafton:

Besök hos lill-moster:

En sista (is)smakbit av Norrland:

Ovido - Quiz & Flashcards