Alla inlägg den 30 november 2008

Av doris mikko - 30 november 2008 19:05

snart, för det toksnöar sen förra fredagen! Jekkk...börjar ledsna på plumsandet. Nog för att jag bara har en mini balkong att skotta men men..jobbigt att sopa/skrapa bilen också.

Har som bekant varie en natt i byn. Var på julmarknad (?) i Karre. Det var inte många stånd där inte, fast folk fanns det mycket av. En hemsk tomte, som gjorde stackars lilleman stel av skräck, när han såg en skymt av tomten!! Han ville inte ens ha godispåse av honom, så vi åkte till affären o köpte eget godis.

Jag måste åka en sväng till, till byn, måste nog fixa lite mysigare uppe på vindan, för kommande efterjuls gäster.

Nästa helg ska jag städa....lovar-lovar! Har tagit fram lite pynt o sånt, men känns inte bra utan liite städ. Hojjja! Mina fina lysbjörkar! Bara 2 av 3 lyser, jag blev så lessen ju.

Nä nu drar jag. Hej dåååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

Ovido - Quiz & Flashcards