Alla inlägg den 11 december 2007

Av doris mikko - 11 december 2007 19:20

Hade problem att hitta in här, hur jag ska skriva mer, sappade hit o dit ett tag. Hoppas jag kommer ihåg nästa gång också.

Drack precis min kopp kaffe (efter maten) nu fastnade jag här, denna aparat stjäl otroligt med tid! Brukar inte orka sitta vid datan så ofta, för mellan Nordnytt o vädret på Rapport brukar jag znarka till.

Har drabbats av en konstig trötthet, som om  gnistan inne i mig bara flämtar lite, inte precis alltid men typ 3 veckor av 4 på en månad. Jättejobbigt...för på förmiddan kan jag planera att göra än det ena o andra, men väl hemma får jag knappt maten av bordet innan jag vill lägga mig......kan det ha med åldern att göra??

Piggnar nog till (skärper mig) nästa vecka, när tjej barnbarnen börjar dyka upp. Ska bli kul, dom känns nog jättestora, är väl nästan ett halvår sen jag såg dom. Pojkbarnbarnet träffar jag typ en gång i veckan, vilket är tur, annars kanske man blir en snorkmommo som bara tänker på kariären o städning o resor o pengar o annat som inte är riktiga livet.

Nu ska jag bryta mot trenden o RINGA min syster med en riktig TELEFON! Måste börja planera julen o maten o dela upp sysslorna, hon o jag!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards